Daily Archives: 13 June 2017

Un suflet bun… 

Data stelară: 11/21/2009 12:37:52 PM

Mădălina
: Mulțumesc ! Zi cu Soare să ne fie !

Cafanu: Cu Soare fie !

Mădălina: Doamne ajută ! …nu credeam să mai pot vorbi cu tine vreodată

Cafanu: Uite că vorbim… cum m ai găsit ?

Mădălina: …nu-mi vine a crede… cum să te “găsesc”… un pic cam “galben la față” 

Cafanu: Nu ştiu ce spui cu “în pic galben la față”

Mădălina: Păi… uite …

Cafanu: Ok ! …am priceput acum…

Mădălina: Eşti bine ?

Cafanu: Azi am intrat în maşinile mele, ăsta mi e hobby… şi acum am terminat.

Mădălina: Eu am w/k liber …dupa 2-3 luni …am şi eu un w/k liber…

Cafanu: Ooo, ce pot zice… eşti tu în domeniu ce este tare demanding…
Cum s au terminat examenele ?

Mădălina: Foarte bine, acum sunt anul doi.

Cafanu: Bravooooooo !

Mădălina: Nu-mi vine a crede că stau iar de vorbă cu tineeeeeeee !

Cafanu: Când a fost să l închid pe Cafanu, ți am trimis mesaj nu i aşa ?

Mădălina: Mesajul a fost acela de început, când eu ți-am dat adresa de mail… După o lună de la dispariția ta, văzând că nu dai niciun semn de viață, am dat reply la mesaj… acolo abia am văzut adresa ta de mail. Ți-am scris …dar nu mi-ai răspuns…

Cafanu: Nu am primit nimic… primul e-mail de la tine l am primit acum două zile…

Mădălina: Am crezut că s-a întâmplat ceva rău… 😦

Cafanu: Ooooo

Mădălina: Apoi mi-am zis că e alegerea ta ….iar eu… eu sunt prea mică…

Cafanu: Slavă Domnului, nuuuu

Mădălina: Te-am căutat toate lunile acestea …îmi pierdusem speranța

Cafanu
: Şi cum ți a venit ideea să mi mai scrii pe e-mail ?

Mădălina: …cred că mi-am zis… “hai să-i mai scriu o dată”…

Cafanu: Cafanu a avut un impact… mă refer la: “un impact asupra ta”… adică ți a rămas ție Cafanu… un “ceva ce ai vrut” …

Mădălina: Salut-o pe Eva şi urează-i sănătate din partea mea !

Cafanu: Oooo… am să i spun…

Cafanu: Ai văzut că plachia a rămas…

Mădălina: Daaaa ! …mulţumesc de neuitare !

Cafanu: Nu am uitat…

Mădălina: Şi Andrei ??? …cine e Andrei ???

Mădălina: În memorie…

Cafanu: Andrei a fost o alegere de moment… nu mă cheamă Andrei.

Mădălina: Coincidență…

Cafanu: Daaaaa ! …aşa a fost să fie…

Mădălina: …cu Andreiul meu…

Cafanu: Daaa… şi nu am vrut să ți “stric” plăcerea coincidenței…

Mădălina: Offf… nu pot să cred… cât te-am căutat…

Cafanu: Nici eu nu ştiu ce ai găsit tu aşa deosebit la Cafanu, dar nu are importanță…

Mădălina: Un: SUFLET BUN