Un șanț de drum de țara mea …

– Când am început să te caut, am pus tot ce știam despre tine într-o ecuație, ca la matematică, ce știu …ce nu știu, că să-l aflu pe Cafanu

– Ai crezut tu atunci în ceva… ceva ce merită să-l cauți și l-ai găsit, ori regăsit …

Și ai reușit și de asta sunt cu tine acum, pentru că nu ai uitat un nimeni ce-și spunea Cafanu. Ești prietena mea din Brăila ori din Tulcea; suntem români amândoi, iar acum ne ducem dorul de țară. Mădilina, doar tu poți înțelege cât de dor mi-a fost, mi-a fost atât de dor încât visam cele mai frumoase vise pe un șanț de drum de țara mea, un șanț cu flori, un drum ce ducea la Oltenița.

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

