Fotografii de călătorie V

Varese – Tradate – Milano

This slideshow requires JavaScript.

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

17 responses to “Fotografii de călătorie V

  • se-cret

    Frumoase imaginile postate.Un week end plăcut și apoi numai bine

    Like

  • Poveste de vis (9) « Blogul lui Teo Negură

    […] Rewind, Florin, Fosile, Gabriela, Gabi Ilies, Gabi Savitsky, Geanina, Giana, Ioan Sorin Usca, Lu, Madi, Maria Popart, Maria Postu, Melami, Mirela, Natasha, Nice, Oplisme, Orfiv,  Adela, Se-cret, Sebra, […]

    Like

  • Misoginism … « Madi şi Onu Blog

    […] un alt caz, când nepricopsitul, îşi bătea săptămânal soţia, ca ea să ştie că el este şeful familiei. Am citit cândva o nuvelă, Indiana Passuk, în care […]

    Like

  • Ce reprezinta femeia pentru unii. « Michaelas Blog

    […] sunt parerile voastre si in cazul barbatilor: ce reprezinta femeia de langa […]

    Like

  • geaninalisandru

    Îmi placea când eram mică să stau în gară și să privesc cu pleacă și vin trenurile.

    Acum stau pe peronul blogului tău și urmăresc imagini care îmi amintesc de momente frumoase din copilărie.

    Zile pline de iubire alături de cei dragi!

    Like

    • Madi

      Bună seara, Geanina !
      … şi iertare pentru întârzierea răspunsului !

      Pentru mine gara este un spaţiu intermediar între mine şi dorinţele mele, pentru că este un loc care mă poate face, fie fericită, fie necăjită…

      Când ajung într-o gară, energia mea psihică pulsează către ce va urma, către ce-mi va rezerva o nouă călătorie sau o nouă destinaţie.
      Îmi plac mult gările în care sosesc ! …odată cu coborarea din tren mă eliberez de orice urmă de îngrijoare, trăiesc o revigorare a fiinţei şi o satisfacţie egoistă că mi-am atins targetul 😉

      O Noapte cu Pace vă doresc !

      Madi

      Like

      • World of Solitaire

        Madi,
        Spre bucuria mea sufleteasca, incep blog-lectura, cu tine.
        Nu stiu pentru Geanina, dar raspunsul tau, este entuziasmant; pentru mine, un indemn catre a trai clipa prin actiune inteleapta, si bucuria, de a fi citit ceva deosebit.
        Sa raspunzi mereu, cu intarziere!
        Onu

        Like

  • 76 de milioane euro, contra 32 milioane ! « George Valah Blog

    […] timp ce pe la noi E Udrea dorea sa faca in Parang  un telescaun, tele..etc, cu 76 milioane de euro, aflam ca in Armenia s-a construit cel mai lung teleferic din lume, de 5,7 Km lungime, […]

    Like

  • ALIOSA

    @ Madi,
    Frumoase si reusite fotografiile din slide show-ul postat. Văzându-le, mi-am adus aminte de prima călătorie in ITALIA in vara anului 2002 când am călătorit cu trenul vagon de dormit până la VENEZIA , apoi cu TRENITALIA până la FIRENZE ( stazione Santa Maria Novella ). Si tot in acea frumoasă vară când am participat la căsătoria religioasă si nunta fiicei mele CRISTINA , am călătorit de la FIRENZE la ROMA cu un EUROSTAR ce m-a dus ca vântul in cetatea eternă, pe urmele lui Badea Cârțan si-a gloriei romane ce se vedea peste tot in capitala ITALIEI pe care am colindat-o cu toate mijloacele de transport in comun ajungând in cetatea VATICAN uimit de cele văzute până acolo.
    In ultimii ani am călătorit numai cu avionul dar, sincer, mi-e dor de glasul rotilor de tren si de leagănul cușetei de dormit. Și fiindcă veni vorba de dormit, iti doresc o Noapte cu Pace alături de cel drag ție .

    Like

    • Madi

      Mulţumesc mult pentru aprecieri, Alioşa !
      Bun venit pe bloguleţul meu !

      Italia are o istorie vastă şi este bine ştiut că turiştilor le este dificil să aleagă din multitudinea de atracţii culturale ale ţării.
      Toate oraşele mari, precum şi orăşelele de provincie au muzee şi monumente istorice. Zona lacului Maggiore este faină, pitorească şi merită, din punctul meu de vedere, câteva zile de vacanţă 😉 !

      O seară linşitită şi o Noapte cu Pace !

      Like

  • Trafic cu Hituri (runda 38) « Blogul lui Teo Negură

    […] Flavius, Florin, Gabitu, Gabriela, Gabi, Geanina, George, Giana, Hai ca se poate, Ioan Sorin Usca, Madi, Maria,  Mika, Mirela, Natasha, Oplisme, Orfiv,  Adela, Simion Cristian, Stropi de suflet, […]

    Like

  • CUTREMURUL « Madi şi Onu Blog

    […]  Motto: ”Uneori, Divinul, îşi arată măreţia, parcă prea categoric !”  – Madi […]

    Like

  • Mirela

    Ma incanta Italia, iar Milano e printre locurile atragatoare, de fapt, toata Italia e o atractie! 🙂
    Milano, un oras recunoscut drept capitala modei mondiale …in care ma atrage in primul rand Domul, o constructie extraordinara situata in centrul orasului. O prietena imi povestea ca in prelungirea Coastei de Azur Franceze, catre Milano, italienii au construit o adevarata capodopera si anume o autostrada mai mult suspendata, uneori la zeci de metri (poate chiar peste 100). A incercat sa numere peste cate poduri si prin cate tuneluri a trecut venind din Franta pana la Genova! Frumoasa tara, frumos oras, Milano.
    Zona lacului Maggiore e absolut senzationala!
    Multumim, draga Madi! Numai bine! 🙂

    Like

    • Madi

      Buna seara, Mirela !
      … iertare că nu pot răspunde în timp, atât comentariilor tale cât şi ale celorlalţi prieteni !

      Sunt foarte ocupată, am dat până acum trei interviuri, iar în final m-am oprit asupra unui post dintr-un spital privat, situat în Tradate, cam la 20 de minute de mers cu trenul, de la Varese.

      Mirela, Italia non è bella, è Meravigliosa !
      …şi asa va rămâne pentru totdeauna în inima mea !

      O Noapte cu Pace !

      Madi

      Like

  • elena

    Super imaginile -frumoasa gara, banuiesc ca si orasul este la fel nu ? Bafta in continuare !

    Like

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

