Dan Puric

„Credinţa mi-a schimbat felul de a privi viaţa.
Parcă am intrat într-o baie de lumină”
 

Actor, scenarist, regizor şi dansator, autor de spectacole aplaudate în ţară şi în străinătate, artist multipremiat şi decorat pentru servicii excepţionale în cultură, Dan Puric n-are nevoie de prezentări.

INTERVIU CU DAN PURIC – EDIŢIE SPECIALĂ DE PAŞTE !

Există, totuşi, o latură mai puţin cunoscută a vieţii sale, care îi depăşeşte preocupările artistice, deşi se recunoaşte în ele, ca picătura de apă într-un ocean …credinţa. Într-un moment de cumpănă a vieţii, Dan Puric s-a întors cu faţa … spre Dumnezeu.

„L-am aflat pe Dumnezeu
într-un târziu, dar nu prea târziu”

    

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

15 responses to “Dan Puric

  • Kate

    Dan Puric e o inspiratie !

    Like

  • adrian cosmescu

    am urmarit ca de obicei cu deosebita placere ambele parti ale interviului….. pe dan puric nu poti sa-l cuprinzi intr-o fraza…. nici in zece, nici intr-o mie…. totusi …voi spune ceva…. doar cand il ascult pe dan puric ma bucur si sunt mandru ca sunt roman. AMIN.

    Like

  • World of Solitaire

    Madi,

    Stiu sigur, ca-mi esti foarte draga, dar la postul tau, voi spune precum G. Cosbuc:

    “Tu-mi faci capul calindar ! Nu te cred si nu se poate !”

    Cum, marele Puric, a fost ateu ?
    Dar unde a crescut, cine i-a indrumat copilaria, de s-a intors cu fata de la Dumnezeu ?
    Oare zicerea: “L-am aflat pe Dumnezeu într-un târziu, dar nu prea târziu” ce sa insemne ?
    Vorbe de televizor, de Paste; ca altadata, vorbele de claca, la sezatori ?
    Oare tot in atari imprejurari, s-a intors cu fata spre Monarhie, despre care ne vorbeste cu atata obedienta ? Cu toata pretuirea ce-ti port, am sa fiu sincer fata de mine insumi, si am sa-ti spun, ca mie-mi pare a fi ceva putred, in DANemarca ! Daca nu chiar penibil !
    Postul tau, mi-a sugerat ideea unui alt post, care va apare pe blogul nostru !

    Onu

    Like

    • Madi

      Draga Onu,

      Eu nu am încredere nici în inima mea, până nu-i despătimită …
      Aştept postul !

      Madi

      Like

      • World of Solitaire

        Madi,

        Aproape nu mai indraznesc, sa-ti scriu …
        Numele tau este strafulgerarea impatimirii, asa ca nu pot aspira, ca tine, la a ma despatimi; este imposibil; raman deci acelasi !
        Si am incredere deplina, in inima mea !
        Postul va veni, suculent, cum mi-e firea !

        Onu

        Like

  • Cati Lupaşcu

    Niciodata nu e prea tarziu…

    Like

  • octavpelin

    Madi,multumesc pentru aceasta geniala postare. Ieri Dan Puric a fost fenomenal ca de obicei, o saptamana minunata 🙂
    p.s. ai o dedicatie muzicala.

    Like

  • Alexandru Marin

    Draga mea Madi,
    Stimați prieteni, cititori ai acestui blog,
    Îmi propun să vă lansez o provocare: haideţi să cerem, haideţi să promovăm şi să susţinem o altfel de politică. O politică pe care noi să o dictăm şi pe care noi să o ducem mai departe, care să ne reprezinte dupa 20 de ani în care am votat emoţional şi în care niciodată nu am fost reprezentaţi cu adevărat.

    Îmi permit să fiu primul care îşi asumă o altfel de politică şi în speranţa că o să fim cât mai mulţi care vor crede în schimbare, vă invit să semnaţi alături de mine următorul contract:
    http://alexandrumarin.wordpress.com/2010/04/06/o-altfel-de-politica/

    Like

    • Madi

      Te susţin, copileee !!!
      Doamne ajută !

      Like

      • World of Solitaire

        Madi,
        Daca mi-ai luat-o inainte, ce sa fac; esti gazda si mult prea prompta in sclipiri. Ma strecor, pe langa tine, sa-i raspund “copilului” Alex. si, o sa-i zic asa:

        Draga Alex,

        Ce incantat as fi fost, daca la inceputul comentariului, adaugai si draga Onu !
        Apoi, vorba atot sufletistei noastre gazda: “mai copilee”, sa stii, “eu” precede sau mascheaza egoul in devenire. Confirmarea, o gasesti la Alexandru cel Mare; aaaa, ce chestie: tot un Alexandru; la Cezar, la Napoleon, la Hitler, la Stalin, si, poate, mai discret chiar la dl Basescu, Presedintele nostru drag, ales.
        Apoi,mai exista o regula: Facta non verba; esti prea entuziast; mai putina exteriorizare; risti prea multe obstacole,oprelisti!. Apoi, sa nu ai incredere in entuziasmul multimilor, decat in actiuni dezorganizate. Ce-ti propui tu, este pentru retori redutabili, precum Crin, haraziti de Natura, unor astfel de intreprinderi politice. El are menirea cuvantului; sansa lui, vor fi cateva eminente cenusii; fara eu, in fata; discret plasati in umbra dezideratului “Salus populi suprema lex esto”. Apoi, ca sa ma opresc, dezideratul, sa nu fie ambitia individuala, ci prosperitatea, civilitatea Republicii !

        Ma alatur aspiratiei tale !
        Si, pentru respectarea promisiunii facuta lui Madi, urmatorul Post, va fi o tema liberala !
        Pe curand…., Onu World …..

        Iar tie, aleasa gazda, Madi, gratitudine, pentru gazduire !

        Like

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

