Ccxxix

Nu-ţi spun nici un adio cum n-ai mai exista …
Rămâi doar coaja celei pe care-o iau cu mine …
Ţi-am supt adânc esenţa şi te-am golit de tine …
Plec numai cu splendoarea şi frumuseţea ta;
Las ochii falşi luceferi, şi iau privirea dragă,

 
 
Ţi-am supt adânc esenţa şi te-am golit de tine …
Plec numai cu splendoarea şi frumuseţea ta;
Las ochii falşi luceferi, şi iau privirea dragă,
Las buze reci de idol şi iau sărutul lor,
Uit sânii, duc căldura şi forma lor întreagă,
Fur neagra avalanşă de par când se dezleagă,
 
Din trup îmbrăţişarea de vrej ameţitor …
Zvârl inima stricată ce-ţi schioapătă alene,
Cu scopuri nepătrunse ţesute-n linguşiri
Când prefăcute lacrimi, când râsete viclene –
Capcana-n chip de suflet ascunsă-n amăgiri
Cu tot ce-am strâns din tine curat, ca Prometeu
Am sa te-alcătui altfel, dar suflet iţi dau eu …
 
Vasile Voiculescu
 
 
Vodpod videos no longer available.
 
About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

4 responses to “Ccxxix

  • World of Solitaire

    Madi,

    Superb! Esti o zana a ideilor despre tandrete!
    Poate postul ar trebui dedicat celor care iubesc, pretuiesc, si pot darui Iubirea?
    Felicitari, muza incantarii pe blog!

    Like

    • Madi

      Onu,

      Iubirea este înrudirea omului cu Dumnezeu; Iubirea este o promisiune; Iubirea este un suvenir; Iubirea este suprema lege a Universului; Iubirea este ceva atât de deosebit încât n-o poţi ascunde; Iubirea este viaţa; Iubirea e un sărut furat, un zâmbet inocent, o îmbrăţişare pătimaşă; Iubirea înseamnă a fi doi şi a nu fi decât unul; Iubirea este flacăra pe care zeii o invidiază la muritori …

      Iubirea este “a dărui” la infinit !

      Madi …

      Like

      • World of Solitaire

        Madi,

        Tu fata, de unde le scoti ? Iubirea definita de tine, exprima bogatia frumusetii din om. Dupa inspiratia ta, simt nevoia perpetua de iubire, si doar de la tine !
        Vezi tu, cine ar darui-o atat de sensibil, si plin de bucuria vietii, ca tine ?

        Onu..

        Like

  • Roxana « World of Solitaire's Blog

    […] Jump to Comments Madi şi Onu […]

    Like

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

