Mile Cărpenişan

Ok …şi am adormit. Eram îmbrăcat şi încălţat în aceiaşi bocanci cu care am străbătut atâta amar de lume. Mă dor picioarele şi îmi ard …dar cad într-un vis adânc. Mă dor degetele şi în vis …şi sunt deja zeci şi zeci de ore de nesomn în care ar trebui să învăţ să le ignor. Nu pot ! Sunt picioarele mele coapte de atâta drum şi sunt toate cele ale mele de care nu pot să mă dezic. La fel sunt şi visele ….

Pentru o clipă să încetăm să mai fim plini de ură şi egoism şi să fim măcar pentru o secundă plini de generozitate şi bunătate universală …

Mile Cărpenişan

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

10 responses to “Mile Cărpenişan

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

