Cugetări …

” Ajută-mă, ca să te ajut ” … îi spune condamnatul la moarte, călăului …


Fii întotdeauna sincer: chiar şi când eşti nesincer.
Este suficient să faci în fiecare zi o faptă bună, ca să îţi dai seama ce neputincios e binele pe pământ.
Altruism stradal: Dacă nu ai locuinţă, simte-te, te rog, ca acasă …
” Lauda de sine, nu miroase a bine ”, şi totuşi, ” laudă-te, gură, că (altfel) pumnii cură ” …
Aruncă un nebun o piatră în baltă, sar 10 agenţii mass-media şi tot o scot, până la ştiri, din apă.
Nu-mi miroase a bine, zise sconcsul, mirosind florile.
Motiv de divorţ: ” este un lasă-mă să te las ” …
În capitalism: În natură, nimic nu se pierde, nimic nu se câştigă, totul se joacă la bursă.
În comunism: În natură, nimic nu se pierde, nimic nu se câştigă, totul se depăşeşte cincinal cu cincinal.
În fapt: Totul se pierde când totul se câştigă !
Doamne, valoarea iubirii mele pentru Tine este un infinit mic, la un infinit mare de timp, din salariul meu. Cred că mi se cuvine şi mie ceva infinit, de la Tine !
Părerea coruptului despre corupător: ”Are pe vino-ncoace! ”
O calfă de hoţi dă acelaşi sfat unui ucenic, ca şi un maistru, unui muncitor: ” Pune şi tu mâna, nu sta degeaba ”. Audiind banda, justiţia decide meci nul …
Când nu ai nimic de spus, spune ceva ! Important este să te faci auzit !
Tăcerea e de aur … de aceea, este furată cu vorbele !

Liviu Florian Jianu

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

2 responses to “Cugetări …

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

