Două leapşe într-una singură …

De la Valive cetire, două leapşe într-una singură …

1. Ce ai schimba în trecutul tău ?

Mi-aş aduce bunicii înapoi … atât !

2. Ce crezi despre predicţii ? Crezi că există oameni sau popoare care pot prevedea viitorul ?

 Răspund printr-un citat … “Nu îţi voi ataca nici doctrinele nici crezul dacă ele îmi acordă libertate. Dacă însă consideră că gândurile sunt un pericol, dacă sugerează că scepticismul e o crimă, atunci cu siguranţă le voi ataca, fiindcă înrobesc minţile oamenilor.”  –  Robert Green Ingersoll

3. Ţi-e frică de un viitor necunoscut ?

Frica,  dispoziţia asta care vine şi trece …  prefer să-mi spun ”revino-ţi, că aşa nu se mai poate “ … şi îmi revin, sau mă autoiluzionez că-mi este mai bine …

4. Ce ai învăţat în 2009 ?

Anul 2009 a fost Anul Boului ! … bine că s-a dus 😀

O dau mai departe la tot blogroll-ul !

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

13 responses to “Două leapşe într-una singură …

  • octavpelin

    Madi, dar unde vom fi noi in anul 3000 ?!, oale si ulcele !, o duminica frumoasa !

    Like

  • crislis

    Nu aş schimba absolut nimic din trecutul meu…

    Like

  • MIKA

    Am preluat-o si eu 😉

    Like

  • Leapsa de la Madi. « Michaelas Blog

    […] trecut pe la Madi si am dat de-o leapsa….asa ca m-am gandit sa o preiau si eu […]

    Like

  • Soby

    1. Ce ai schimba în trecutul tău ?
    Pai, daca ar fi s-o iau la mistoc sa ma dau interesant, as spune ca nu am nimic de schimbat ca a fost totul binisor spre bine si ca ce a fost gresit nu a facut nimic grav asupra mea decat m-a intarit :D. Deci totul !
    As vrea sa ma fi schimbat mama cu familia aia cares-i dorea un baiat; m-as duce la scoala de la 6 ani; nu m-as urca pe corpul de dulap ca as sti ca-mi cade in cap si as sta internat mult 🙂 ; nu m-as lua in gura cu profa de fizica ca as sti ca nu mai intru in bac si l-as da mai tarziu cu un an; m-as duce in armata ca atunci cand ma voi duce la recutare la SRI nu mi-ar fi frica de cazarmamentul ala de 10 ani; nu m-as urca in masina aia pe 20 dec. 2004 si …..pentru moment atat.

    2. Ce crezi despre predicţii ? Crezi că există oameni sau popoare care pot prevedea viitorul ?

    Sa zicem ca da. Daca bolnavi ca mine pot gandi cam ce s-ar putea intampla daca, cred ca exista destui bolnavi care fac asa ca un “arbore genealogic” predictional si gandeste ce s-ar intampla daca ……… un fel de teoria conspiratiei. Sau sunt oameni care decid viitorul si aia de prin prejurul lor apar pe post si spun ca … si in timp se intampla si ramanem uimiti – “maaaaaa, ce dreptate avea ala !”

    3. Ţi-e frică de un viitor necunoscut ?

    Nici pe departe. Sunt yo omul care de obicei ma caracterizez prin – “stiu ca nu stiu nimic, dar as vrea sa stiu totul ! “, dar nici daca stii chiar totul nu e bine. Aici intervine, pentru cei credinciosi, faza cu – soarta …

    4. Ce ai învăţat în 2009 ?

    Anul boului, ha ? Chiar ca. De invatat am invatat multe, parintii de copii mici … stiu ce 😀 😛

    P.S. Madiiiiiiiiiiiiii, inca te mai iubesc !!!!!!!!! Tu nu ?!?!?!

    Like

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

