Ce ne uneşte pe toţi ?

M-au întrebat Dănuca şi Adrian … ce ne uneşte pe toţi ?
Răspunsul meu e simplu, ne uneşte muzica întru prietenie, iar de mi-aţi numi o mie de comori, acestea toate nu preţuiesc cât un adevărat prieten !

Mai ştiu şi că … dacă nu am avut norocul să-mi pot păstra lângă mine prietenul din copilărie, au trecut ani mulţi, şi grei, şi lungi, până am putut să-mi pot face un alt prieten în care m-am regăsit cu adevărat. Pentru că eu cred, şi noi toţi ştim, că prietenia profundă vine la fel de greu, la fel de rar ca o mare iubire, că un suflet care să te înţeleagă şi să te accepte fără să te judece nu se poate găsi cu uşurinţă …

Dau mai departe leapşa tot blogroll-ului, La Mulţi Ani !

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

17 responses to “Ce ne uneşte pe toţi ?

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

