Sir Isaac Newton

Sir Isaac Newton, nobil, care cu o raţiune aproape divină a demonstrat cel dintâi, cu făclia matematicii, mişcarea planetelor, căile cometelor şi fluxurile oceanelor. El a cercetat deosebirile razelor luminoase şi diferitele culori care apar în legătură cu acesta, ceea ce nu bănuia nimeni înaintea lui. Interpret sârguincios, înţelept şi corect al naturii, al antichităţii şi al Sfintei Scripturi, el a afirmat prin filozofia sa măreţia Dumnezeului atotputernic, iar prin caracterul său exprima simplitatea evanghelică. Să se bucure muritorii, că a existat o asemenea podoabă a speciei umane.

Sursa: Wikipedia

”Construim prea multe ziduri şi prea puţine poduri.”

”Dacă am văzut mai departe decât alţii este pentru că am stat pe umerii uriaşilor.”

”Nu ştiu cum mă văd alţii dar pentru mine am fost ca un băiat care se joacă pe ţărmul mării şi găseşte o pietricică mai fină sau o scoică mai deosebită decât celelalte în timp ce întregul ocean al adevărului se întindea înaintea mea.”

”Omul poate să-şi imagineze lucruri false dar poate să înţeleagă doar adevăruri.”

”Ordinea care domneşte în lucrurile materiale arată în mod suficient că au fost create de o voinţă plină de inteligenţă.”

”Fiecărei acţiuni i se opune o reacţiune egală.”

”Dacă am făcut descoperiri valoroase in viaţă, acest lucru se datorează mai mult răbdării şi atenţiei decât oricărui alt talent.”


”Nicio mare descoperire nu s-a realizat vreodata fara o presupunere iniţială.”

”Tactul reprezintă arta de a-ţi impune punctul de vedere fără a-ţi face duşmani.”

”Pot calcula mişcarea corpurilor cereşti, dar nu şi nebunia oamenilor.”

Sir Isaac Newton

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

5 responses to “Sir Isaac Newton

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

