Mi-a murit ţara …

Mi-a murit ţara …
Mi-a murit în minciună …
Între săraci şi bogaţi,
Ca o brumă de humă.

Mi-a murit ţara …
De atâta putere,
Sufletul îi era
Singura ei avere.

Mi-a murit ţara …
Între paragrafe de lege,
Între legi împotriva vieţii
Şi fărădelege.

Mi-a murit ţara …
Nu pot a plânge,
Tara are toate cuvintele
Pline de sânge.

Domn,
Pâine, viaţă, loc de muncă, salariu,
Naştere, copil, împăcare,
Aprindeţi pentru ţara mea
Limba ca lumânare …

Mi-a murit ţara …
Si poporul – în văduvie,
Mai trăieşte încă
Din inerţie …

Jianu Liviu – Florian

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

26 responses to “Mi-a murit ţara …

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

