Un vot

Ave, Iisus ! Eu fac ce pot
Dar lucrul cel mai bun ce-l fac
E să îţi dau, de-Ţi e pe plac,
Din tot ce am – atât – un vot !

Fii tu Stăpân aici, la tot
Şi peste bun, şi peste rău
Şi peste răi – şi peste hău
Îţi dau acum – atât – un vot !

Cu mintea, inima – un ciot
Atât mă duce viaţa mea
Cum pilda Ta n-o pot urma
Atât să-Ţi dau – un simplu vot !

Condu-ne Tu, aşa socot
Cum ? Cine ştie, doar Tu ştii !
Din bătrâni orbi, fă-ne copii
Atâta pot să-Ţi dau – un vot !

Ave, Iisus ! Eu fac ce pot
Şi fericiţi cei ce pot tot
Eu, păcătos, şi idiot
Atâta pot să-Ţi dau – un vot !

Primeşte-l, Doamne, şi când vrei
Vino să-Ţi paşti turma de miei …

About Mădălina lu' Cafanu


Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

