Gheorghe Dinică

” M-am suit pe scenă şi parcă eram acolo de când lumea … ”

La cârciuma din cartier
Unde se cântă şi se bea
Vreau astă seară să petrec
Cu amintiri din viaţa mea

Am mai făcut câte-o beţie
Am mai iubit nişte femei
Şi m-am vândut la galerie
Pentr-un bilet de câţiva lei

Sunt vagabondu’ vieţii mele
Ca într-un film cu rascapur
Măturător de praf de stele
Şi cusurgiu fără cusur

Iar când adorm spre dimineaţă
Îmi reproşez de la-nceput
Că n-am luat totul de la viaţă
Şi nu i-am dat cât aş fi vrut

Am fost şi prinţ şi cerşetor
Un trădător un om cinstit
Numai cu viaţa de actor
Eu niciodată n-am glumit

Am mai şi râs de-o nerozie
Am fost bogat am fost falit
Şi-n toată a lumii nebunie
Eu publicul mi l-am iubit

Dumnezeu să-l odihnească pe Gheorghe Dinică …

About Mădălina lu' Cafanu


4 responses to “Gheorghe Dinică

  • Mika

    Ma gandisem sa scriu si eu ceva despre el … dar nu vreau sa mai sufoc si eu cu aceasta informatie ….
    Pacat ca “specia umana” stie sa aprecieze valorile cand acestea nu mai sunt …..
    Zic doar : … Odihneasca-se in pace !

    Like

    • Madi

      Gheorghe Dinică a fost şi va fi iubit de toată lumea !

      ”Am fost un copil liber, nazdravan, curios, mai degraba crescut de strada si de prieteni decat de familie dar sufletul si mintea mea de copil au memorat doar farmecul strazii si al jocurilor de pustani. Nici nu mai stiu cate roluri am jucat cu trupa de amatori, zeci de personaje …
      Primul meu rol a fost cu o trupa de amatori de la Posta, iar eu interpretam rolul Locotenentului Stamatescu din piesa Titanic-vals de Tudor Musatescu. Eram pe scena si parca visam. Nici nu stiam ce se intampla cu mine. La un moment dat, m-au trezit niste aplauze din sala.
      Acelea au fost primele aplauze din viata mea. M-am suit pe scena si parca eram acolo de cand lumea.
      Pot spune ca sunt un tanar casatorit, doar ca ani de casnicie. Un rol foarte important il are intelegerea pe care o avem unul pentru celalalt in afara de simpatiile reciproce fara de care nu ne-am fi adunat … E o femeie care are o relatie clara cu viata si care a facut ordine in dezordinea existentei mele.”

      http://gheorghedinica.ro/

      Like

  • Vania

    Dumnezeu să-l odihnească.

    Like

  • George Valah

    Incet, incet … parca ramanem mai … singuri …
    Dumnezeu sa-l odihneasca pe Maestrul Dinica …

    Like

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

