Dacă apocalipsa este mâine, sau azi

Love by ~Jpdean

Dacă apocalipsa este mâine, sau azi,
Doamne, te rog să rămâi acolo, în cerul
De unde niciodată nu cazi,
Să nu ne alini arşiţa, să nu ne înmoi gerul –

Iar noi să mai naştem, iubito, un prunc,
Să ne mai rugăm încă odată,
Să mai trăiască o veşnicie viaţa cea din adânc
De Tine dăruită şi binecuvântată –

Nu îmi spuneţi că azi este apocalipsa
Eu o trăiesc şi uit ca un copil, şi ştiu
Că este clipa în care, iubito,
Se cade să facem încă odată dragoste
Întru veşnica pomenire a tot ce mai este
Doamne, în Tine,
Sincer cu Tine,
Şi viu !

Jianu Liviu – Florian

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

3 responses to “Dacă apocalipsa este mâine, sau azi

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

