Dobrogea – Începutul lumii

” Pentru mine, Dobrogea este un început de lume ” – Răzvan Voiculescu

 

 Fotograful Răzvan Voiculescu, a studiat la Institutul de Arte Plastice din Copenhaga. Este autorul a numeroase albume de fotografie şi scurtmetraje multimedia, publicate de  edituri prestigioase.

 ” Dobrogea pe care am vazut-o este lipsită de modernism şi actual. Este o Dobroge pe care am visat s-o descopăr, călătorind pe drumuri negre, prin lanurile de florea soarelui, pe lângă biserici de margine de sat şi peste dealurile unde suflă molcom vântul fierbinte.”

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

