Am descoperit simplitatea !

În pictura mai recentă a lui  Ştefan Câlţia  atmosfera meditativă impune o receptare care apropie liniştirea gândului de bucuria „degustării“ semnului plastic. Fantasticul este oarecum, să spunem, „domesticit“ , devine o ridicare la putere aproape firească a realului – de altfel în viziunile şi gândirea artistică a autorului , graniţa dintre cele două tărâmuri se dizolvă.  Efemerul îmbracă straiele de sărbătoare , ale atemporalului , sensul pozitiv al condiţiei umane devine coerent.  În asemenea circumstanţe , transformarea mersului în plutire nu mai surprinde …

 Adrian Guţă
Mersul ca plutire Text realizat cu ocazia expoziţiei Vînzătorul de aripi la Galeriile de Artă ale UAP / Bistriţa Năsăud

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

6 responses to “Am descoperit simplitatea !

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

