(Lep)şase filme

 Leapşă de la Ioann cetire !

1. Când ţi s-a-ntâmplat ca lecţiile învăţate de la cei vechi să contribuie la succesul tău ?

Când am început să-mi practic meseria …

2. Dacă ai putea invita un mare clasic la cină, cine ar fi şi de ce ?

L-aş invita pe Augustus , ca să-i pun cianură în farfurie pentru că l-a exilat pe Ovidiu .

3. Cine-i cea mai influentă persoană în viaţa ta ?

4. Care-i ambiţia ta secretă ?

5. Preţul gloriei ?

6. Greci sau Romani ?

Am ales …

 

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

