Books

BOOKS

Care dacă m-ai doriţi o leapşă … poftiţi de luaţi  !  :)

1. Shakespeare or the Bible ?
2. Most romantic moment in fiction
3. Favourite Word ?
4. Most overrated writer
5. Best Meal in literature
6. Favourite novel in translation
7. Favourite children’s book
8. Books by your bedside
9. Sexiest Book  ?

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

4 responses to “Books

  • george onan

    carem-i trebuie traducere 😆

    Like

    • Madi

      … care io credeam cai învăţat ingleza … 😀

      Care … pe care … Shakespeare sau Biblia ?
      Care e cel mai romantic moment în ficţiune ?
      Care e cuvântul favorit ?
      Care e scriitorul cel m-ai supraestimat ?
      Care e cea mai bună mâncare din literatură ?
      Care e nuvela tradusă preferată ?
      Care e cartea pentru copii favorită ?
      Care e cărţile de pe noptiera ta ?
      Care e cea mai sexy carte ?

      Like

  • Leapşă III « george onan

    […] m-ia dato Madi şi eu o dau la tot […]

    Like

    • Madi

      … care io am dat leapşa ş-am primito înapoi dela domnu’ Onan aşa că trebuie să răspund …

      1. Care io aleg Shakespeare … să vedem care m-ai alege ?!
      2. Când io mă uitam la Picard şi Picard la mine …
      3. Cuvântul favorit e CONCEDIUUUUU !
      4. Care io zic … Tzara
      5. Care prefer ”Prune cu cafea” … scris de mine 😀
      6. Care nici io nu traduc .
      7. Care io am păstrat revista ” Arici Pogonici ” şi mă m-ai uit la poze 😀
      8. Care io le ţin pe masă , da’ n-am ma-i cetit demuuuuult …
      9. Care nu zic nimic căm-i e ruşine 😉

      Like

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

