Sănătoşi, iubita mea

Sănătoşi , iubita mea

Motto: Bolnavii fac foamea la Spitalul de Urgenţă

Vine vremea-n care nu ştiu încotro vom emigra –
Prea bătrâni şi prea nevolnici, să muncim pentru o pâine –
Vom ieşi din trup afară, drept în ziua cea de mâine,
Unde vom avea de toate, din belşug, iubita mea –

Să nu-mi spui că-ţi este foame, să nu-mi spui că-ţi este frică,
Vine vremea-n care-atâtea vom avea de împărţit,
Ceaiul verde, fără zahăr, supa–n care pui nimică,
Şi orezul, fără sare, fără gust, dar gratuit –

Uite cum munceşte lumea să ne ţină în spitale,
Mă şi mir câtă putere au să ţină doi bătrâni
Şi pe masă, şi pe casă, leacuri chiar – pe două mâini,
Că atâta au şi dânşii, două mâini să-mpartă, goale –
Două mâini ce ne frământă ziua fiecărei pâini –

Vine vremea-n care nu ştiu încotro vom emigra –
Prea nevolnici să mai ţinem alţi bătrâni, şi prunci, în spate –
Vom ieşi din trup afară, să vedem dacă se poate,
Să ieşim şi noi din toate, sănătoşi, iubita mea –

Jianu Liviu – Florian

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

