Poeme de Septembrie

A venit Toamna by Larm Eterne

RUGAŢI-VĂ ŞI PENTRU EA

Atâta poate să ne dea
Această ţară, doar atât –
Vă rog să nu-i vorbiţi urât,
Ţineti-o doar de mâna grea,
Şi vă rugaţi … şi pentru ea …
N-ar da mai mult ? N-ar da mai des ?
N-ar face totul pentru noi ?
Dar poate n-are de ales,
Şi-aici, şi-n lumea de apoi –
Nu ştiu de ce, o văd bătrână –
Aş înveli-o într-un pled,
Aş trece-o viaţa mea de mână,
M-ar întreba în ce mai cred,
I-aş spune: I don’t understand.
Ea m-ar pricepe în română
Din orice limbă i-aş vorbi,
Căci m-ar lua uşor de mână,
Şi m-ar privi în ochii vii,
Citindu-mi limba inimii.

 

Liviu-Florian Jianu –  ” Poeme de Septembrie ”

octombrie 3 2008

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

