M’s Oro !

Mulţumesc mult domnului  Zamfir Pop   pentru  premiul  Blog de Oro  acordat ” păginuţei”   mele  !

Blog d'oro

Iată regulile acestui premiu , cărora NU mă conformez din simplul motiv că  … ” regulile sunt făcute pentru a fi încălcate  ”  … nu ?!  😀

1.  Să-l afişez pe pagina mea – tocmai am făcut-o !

2. Să afişez link-ul celui ce m-a premiat – evident, cu mii de mulţumiri  !

3. Să dau premiul mai departe la 10 persoane – îndată anunţ şi premianţii mei !4. Să anunţ premianţii, printr-un comentariu ! – aşa voi face … !

4. Să mă bucur de el !!! – Mă bucur foarte ,  foarte mult pentru încrederea acordată  ! 

Conform acestor reguli , în semn de preţuire , respect şi prietenie , premiez şi eu cu “Blog de Oro “ pe …  

1.  Cafanu Pentru Cel Mai Bun Prieten !

2. Jianu Liviu – Florian  – Poeziile dumneavoastră  mi-au alinat sufletul !

3. IoannZmeuleeeeeeeeeee … ce m-aş face io fără tine …  ?!

4. Ioan UscaDacă nu ai fi … n-aş mai fi scris aici şi acum ! Mulţumesc mult pentru ajutor !

5. George OnanCare dacă nu ia zeşe la doftorat  … nu mai pupă premiu de la mine !!!   😀

6. Cei mai buni prieteni – cu şi fără blog !  – Danette , Mika , Remus , Theu , Jack , Ştefan , Iosif , Pişti , Barosanu’ , Califaru’  – nu meriţi nimic răutate …  da’ hai … treacă de la mine  😀 , Valive – pupici de la Măgduţa !

7. Mario &  Ste – Tanti Auguri !

8. Mumiei mele preferate Te iubesc mă !

9. Bad Or Good  – Pentru cele mai faine fotografii alb – negru !

10. UPU Brăila – Care-mi papă zilele … şi nopţile    !

În încheiere , o melodie pentru premianţi !

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

10 responses to “M’s Oro !

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

