Cine a bătut ?

___I___by_don_paolo

 

” În lume umblă un vânt rău , un vânt care subţie făptura. Ceaţa s-a oprit în geamuri şi în lumina ochilor. În pădure cântă vioara vremii acelaşi cântec nefiresc al zilei ce se stinge azi.
Unde e leacul ?  Unde e mântuirea ? Acum mă doare sufletul , mă doare cerul.
Copac cu braţele uscate ,  fluer printre degete şi invoc lumina nevăzută a paradisului pierdut.
Cineva a bătut la uşă. O fi om , o fi cântec sau poate o-ntrebare ? Dacă e om , e cel care a părăsit ogorul şi caută veşnicia …  ”

(Ernest Bernea – Poiana Mărului , 1950)

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

2 responses to “Cine a bătut ?

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

