Vă rog …

Motto: ”dormi, omule!”

Vă rog, cu toată stima, să mă lăsaţi să dorm:

În somn nu-ţi este foame, nici frig, şi ai şi vise,

Treziţi-vă cu toţii – lăsaţi-mă în somn,

Să-mi intre veşnicia prin pleoapele deschise –

Măcar în somn să-mi fie şi Lumea, după vis,

Fără stomac şi gură, şi dinţi, şi fără luptă,

Să-mi fie măcar somnul un fel de paradis

În care moartea n-are nici apogeu, nici burtă –

Vă rog, cu toată stima, lăsaţi-mă să trag

Un ultim somn în care să fiu stăpân pe viaţă,

Nu vă grăbiţi trezirea în fapt de dimineaţă,

Apocalipsa numai v-aşteapta-n zori, cu drag,

Nevăzători la faţă, dormiţi, dormiţi în pace…

About Mădălina lu' Cafanu

M'am cățărat în blog şi mă uit la stele... View all posts by Mădălina lu' Cafanu

Nu ciocăniţi ! ...ies eu din când în când.

